Masivní rozšíření

Přečtěte si o tématu Masivní rozšíření. Abychom vám usnadnili vyhledávání zajímavého obsahu, připravili jsme seznam článků souvisejících s tématem Masivní rozšíření, které hledáte. Najdete zde články, fotografie i videa k tématu Masivní rozšíření.
Bezdrátové nabíjení už nabízí i druhá liga. Leagoo Power 5 přidává obří baterii

Bezdrátové nabíjení už nabízí i druhá liga. Leagoo Power 5 přidává obří baterii

Milan Měchura|7

LeagooNižší třídaBezdrátové nabíjení
 Tablety se prodávají stále méně. Uživatelé chtějí praktičtější zařízení

Tablety se prodávají stále méně. Uživatelé chtějí praktičtější zařízení

Prodeje klasických tabletů nadále klesají. Podle analýzy společnosti IDC se menší zájem projevil také v druhém kvartálu letošního roku. Důvodem je především nasycení poptávky uživatelů, jejichž preference se pomalu mění.

E15.cz, |61

Evoluce jemnosti. K čemu je 4K v mobilu

Evoluce jemnosti. K čemu je 4K v mobilu

Nevyhnutelná evoluce displejů nás dohnala až ke 4K. K čemu je rozlišení z obřích televizí dobré v kapesním mobilu? Jedno využití jsme našli.

Filip Kůžel, |21

Sony Ericsson koupil UIQ: zavaříme Nokii a Symbianu S60

Sony Ericsson koupil UIQ: zavaříme Nokii a Symbianu S60

Symbian UIQ je operační systém používaný u komunikátorů Sony Ericssonu. Umožňuje ovládání přes dotykový displej a nabízí velký potenciál. Od nynějška patří firma vyvíjející Symbian UIQ Sony Ericssonu. Má šanci se tato dvojka dotáhnout na Nokii se Symbianem S60?

David Polesný|36

Ostrý souboj: Sony Ericsson K300i vs. Nokia 3220

Ostrý souboj: Sony Ericsson K300i vs. Nokia 3220

Novinka Sony Ericsson K300i je levný a velmi dobře vybavený mobil. Jak si povede v souboji s Nokií 3220, která má velmi podobnou výbavu a nyní již také srovnatelnou cenu? Sledujte duel telefonů s cenou kolem pěti tisíc.

David Polesný|25

Reklamní textovky na mobil: tikající bomba?

Reklamní textovky na mobil: tikající bomba?

Textové zprávy mohou být další „živnou půdou“ pro mnoho reklamních agentur. Dočkáme se spamu v textových zprávách? Na cestě je první standard pro reklamu v textových zprávách. Jak budou vypadat naše mobilní zítřky?

Jiří Kuruc|8