Drahý Goobe: Teď jsem ukončil 15-ti minutový hovor s T-Mobile a nechal jsem si něco navykládat o podmínkách kolem Bonus bodů. Do útraty se nepočítá paušál a požadovaná částka je všechno to, co provoláme a propíšeme nad rámec paušálu. Při nedodržení požadované výše nelze dostat body. Mám na svoji fakturu 4 SIM (T160, Partner II a 2xBav se) a jak tak počítám, pokud budou nějaké body, tak jedině ze 160-tky jinak těžko.
U Twist je v základní nabídce levnější volání a včera jsem se to snažil změnit na sbírání bodů na webových stránkách. Vyplnil jsem vše, co bylo požadováno, jedině jedno políčko jsem nechal volné: Souhlas na zařazení do marketingu ... nebo tak nějak. Pokud se nevyplní tohle políčko, systém nepotvrdí změnu věrnostního programu a vše zůstává při základním nastavení. Při dotazu na Infolice mi operátorka řekla, že to není podmínkou potvrdit souhlas a pokud tahle překážka bude trvat, tak to snad bude možné zavoláním z toho dotyčného čísla a obsluhou infolinky to udělat ručně přímo do systému. Následoval jen dodatek, že to je jen její názor a stále se vychytávají první závady spojené s novou službou.