Jo tohle .... tak to ano, to jsem zmínil, ale v úplně jiné souvislosti. Opěvování není záruka prodejů. Může to být ale doprovodný efekt úspěšných prodejů a to jsem měl na mysli.Termín "lepší" je termín zcela abstraktní. A pokud hovoříme o termínu "lepší firma", tak to už vůbec nevím jak to spojit s kvalitou, výkonem a výbavou produktu .... Co lze bezpochyby prokázat, že mnohé údajně technické "novoty" mohou a také často mívají jen mizivý, často naprosto žádný vliv na prodeje, protože tyto "novoty" zůstaly novotami jen v hlavách vývojářů, nikoliv zákazníků. Chytrý výrobce to citlivě vnímá a nevystavuje svůj produkt riziku přeplácání nepožadovanými nesmysly, ale soustředí se na důležitou úzkou skupinu velmi žádaných prvků.Pokud je nějaký konkrétní produkt nejprodávanějším produktem ve své kategorii na světě a tím iPhone bezpochyby je, tak tento produkt pro koncového uživatele také bezpochyby DOPAD MÁ.A pak platí mnou citované a tebou skopírované: Můžeš se tomu smát, můžeš to odmítat, můžeš na to nadávat ..... a to je tak asi všechno, co s tím naděláš. Jinak je to FAKT JAKO BRNO.Nevím ani co to je ten "SuperStar", "Xfactor" a CocaColu nepiju. Nicméně potvrzuji fakt, že CocaCola splňuje to, co jsem napsal. Tak to prostě je.Ale neočekávám, že bys kdy byl schopen pochopit jak je to možné. Stačí se podívat, jak bravurně jsi NE-pochopil to, co jsem napsal Tvůj závěr je tedy vlastně pochopitelný.Ano, otázky úspěchu v podnikání, výrobě, tvorbě a obchodě vždy posuzuji podle zisku, profitu a rentability ..... tak mě to naučila léta vlastního podnikání a několik velmi úspěšných obchodních partnerů, které jsem měl tu možnost považovat za své učitele a mentory.Nikdy jsem ale nikomu nebránil tyto věci posuzovat jinak.Já jen vím, že špatným posouzením se k lepšímu výsledku nelze dopracovat. A posuzovat otázky v podnikání, výrobě, tvorbě a obchodě podle počtu jader v CPU, megapixelů v jakési kameře a td, jsou tím nejšpatnějším posuzováním, jaké si lze představit.