Divize koncových zařízení Huawei má za sebou bezesporu úspěšný rok. Čínská společnost vloni distribuovala celkem 108 milionů chytrých telefonů, což ji vyneslo na první příčku na domácím trhu a na třetí místo v rámci globálního trhu za Samsung a Apple. Prodejní úspěchy se promítly i do hospodaření. Ačkoli státem vlastněný Huawei neuvádí hodnoty zisku, tržby ve spotřebitelské divizi vloni narostly o rekordních 70 % na více než 20 miliard amerických dolarů. Společnost to uvedla na konferenci v rámci veletrhu CES 2016.
Huawei podrobnější čísla hospodaření neposkytuje. Vzhledem k tomu, že je vlastněna čínským státem, nemusí se zodpovídat akcionářům. Ve výroční zprávě se pochlubila alespoň tržbami z prodeje koncových zařízení
Firmě se daří průběžně zvyšovat povědomí o značce. Například v České republice už Huawei zná 75 % spotřebitelů, v Portugalsku je to dokonce 87 %. Nejlépe se na trhu dařilo modelům Mate 7 (7 milionů prodaných kusů), P8 (4,5 milionu kusů) a Mate S (800 tisíc kusů prodaných během 4 měsíců od uvedení na trh). Nexus 6P se těší oblibě ve Spojených státech, kde byl Google Storu dokonce vyprodán. Pozici Huawei má v první polovině letošního roku posílit na veletrhu CES 2016 představený phablet Huawei Mate 8.