Huawei upevňuje pozici. V 2Q 2014 prodalo 20,6 milionu smartphonů

Huawei nejspíš udrží svou pozici světové trojky mezi výrobci smartphonů i po druhém čtvrtletí 2014. Na výsledcích celého trhu za duben až červen analytické společnosti zatím ještě pilně pracují, Huawei se ale pochlubilo prodejností smartphonů ve finanční zprávě své mobilní spotřebitelské divize.

Ve sledovaném období Huawei prodalo celosvětově 20,6 milionu kusů smartphonů, což je o 85 % více než ve stejném období loni. Největší nárůsty přitom firma zaznamenala na zahraničních trzích mimo Čínu. V některých zemích Latinské Ameriky a Asie je přitom Huawei tržní jedničkou.

Prodejní úspěch firma připisuje zejména uvedení nových, konkurenceschopných modelů ve vyšší třídě. V Evropě se daří elegantnímu Huawei Ascend P7, v Asii dominuje phablet Huawei Ascend Mate 2 4G. Také v nižších třídách Huawei poskytuje ucelené portfolio modelů. Na českém trhu se nově začaly prodávat smartphony Huawei Ascend Y330, G630 a G750.

Diskuze (14) Další článek: Microsoft: jak dobít Lumii pomocí 900 brambor a jablek [video]

Témata článku: Huawei, , , Huawei Ascend Mate, Huawei Ascend Mate 2, Huawei Ascend P7, Huawei Ascend Y330, SMA, Největší nárůst, Mil, Vývoj prodeje, Pro +, Ucelené portfolio, #Huawei, Portfolio modelů